Başa Dön
 

Genel Bilgi

 > CRM-ERP > Genel Bilgi

Genel Bilgi

TeamWork CRM ile satış kadronuzun verimliliğini ve satışlarını artırın

TeamWork CRM (Müşteri İlişkileri Yönetim Yazılımı) ile şirketinizi yeniden yapılandırarak, satış kadronuzun verimliliğinizi artırarak, müşterilerinize daha iyi hizmet vererek şirketinizi geliştirebilir, satışlarınızı ve karlılığınızı artırabilirsiniz.

Şirketinizi Yeniden Yapılandırmak

TeamWork Yönetim Yazılımları kullanımına geçerken, danışmanlığımız altında şirketinizdeki bütün satış, pazarlama, satın alma, kalite, personel ile ilgili süreçler gözden geçirilir ve tanımlanır. Bu yeniden yapılanma çalışması sırasında varsa verimsiz süreçler iyileştirilir, varsa gereksiz veya verimsiz elemanlar tespit edilir.

Genellikle bu çalışmalar şirketinizle ilgili giderlerde azalış, süreç verimliliğinde artışla sonuçlanır.

Satış Personelinin Verimliliğini Artırmak

TeamWork CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) yazılımı ile satış personelinin satış süreçlerindeki verimliliği artar:

  • Satış personeli müşteriler ve yetkilileri ile ilgili tüm bilgilere kolaylıkla erişir (adres-telefon-faks-e-mail, ilişki kayıtları, teklifler, siparişler, faturalar, cari hesap, teknik servis kayıtları, müşteri şikâyetleri, pazarlama gönderimleri, vb…)
  • Satış personeli ürünleriniz ile ilgili bilgilere hızlı bir şekilde erişir (ürün fiyatları, özellikleri, maliyetleri (yetkisi varsa), ürün resimleri, teknik bilgiler vb…)
  • Teklifler, revize teklifler, sözleşmeler daha hızlı sürede hazırlanır, daha standart ve profesyonel bir görünümle müşteriye iletilir.
  • Müşterilerle ilgili tüm aktiviteler (görüşmeler, yazışmalar, ziyaretler, teklifler, siparişler vb) kayıt altına alınır. Bu sayede unutkanlıktan, takipsizlikten kaynaklanan satış kayıpları önlenir.
  • Satış siparişleri şirket içinde elektronik iş akışı ile takip edilir. Satılan malın satın alınması veya üretilmesi, teslime hazırlanması, teslim edilmesi, kurulumun yapılması, tahsilâtın yapılması gibi süreçler düzenli bir şekilde yapılır ve izlenir.
  • E-maillere, ajandaya, yapılacak işlere program içinden kolayca erişilir. Diğer çalışanların ajandalarına, boş zamanlarına erişilir, ortak aktivite ve toplantı planlamaları yapılabilir.

Satış Personelinin İzlenmesi Sayesinde Çalışkanlığını Artırmak

TeamWork CRM satış personel bazında tüm aktiviteleri izlemeniz imkân sağlar. Bu sayede kim daha çok telefon görüşmesi, müşteri ziyareti yapmış, kaç liralık teklif vermiş, ne kadarı satışa dönmüş gibi bilgiler kolayca elde edilir. Bu bilgilerin yönetimce kolaylıkla izlenebildiği personelce bilindiği için, TeamWork CRM personel çalışkanlığında önemli bir artışa yol açar.

Ayrıca satış temsilcilerinin motivasyonunu artırıcı satış kotaları, primleri düzenli bir şekilde takip edilir.

İşlerin Düzgün Takibi

TeamWork CRM ile müşterilerle ilgili işlerin unutulması mümkün değildir. Görevler kolaylıkla atanır ve takip edilir. Bu sayede unutkanlıktan dolayı müşteri ve satış kayıpları önlenir

Pazarlama Verimliliğini Artırmak

TeamWork CRM ile toplu pazarlama aktiviteleri kolayca yapılır (Kişiye özel toplu e-mail kampanyaları, toplu faks vs SMS gönderimleri, kişiye özel mektuplar, etiketler…). 10,000 adrese kişiye özel bir e-posta kampanyası yapmak sadece birkaç dakikanızı alır.

Gönderim yapılan adresler sisteme kayıt edilir. Bu kişilere yapılan arama sonuçları izlenerek kampanyaların başarıları gözlenir.

Ürün Verimliliğini Artırmak

TeamWork CRM ile ürün gruplarınız ile ilgili yapılan satış aktivitelerini ve ürün satış karlılığını izleyebilirsiniz. Böylelikle çok aktivite yapıp az gelir ve kar elde ettiğiniz ürünler yerine daha verimli ürünlerle ilgilenirsiniz.

Müşteri Verimliliğini Artırmak

TeamWork CRM, müşteriler bazında yapılan aktiviteleri izlemenize imkân sağlar. Bu sayede hangi müşteriler için ne faaliyetler yapılmış, bu faaliyetlere ne kadar harcama yapılmış, verilen tekliflerin ne kadarı satışa dönmüş gibi bilgiler kolayca elde edilir. Bu bilgiler incelenerek verimsiz müşteriler belirlenir ve firma kaynaklarının verimsiz müşteriler yerine verimli müşterilere harcanması sağlanır.

Ayrıca, müşterideki çeşitli satış fırsatları ve projeler için yapılan aktiviteleri de izleyebilirsiniz. Bu sayede verimli satış projelerine odaklanma sağlanır.

Unutulmayan Müşteriler ile Gelir Artışı

TeamWork aktif satış fırsatları yanında, uzun süredir ilişki kurulmayan ve teklif verilmeyen müşteri listelerini de verir. Bu sayede müşterileri unutmanıza imkân verilmez. TeamWork CRM kullanan müşterilerimizden birinde, takip edilen müşteri satış fırsatları eskisine göre %230 oranında arttı. Daha çok müşteri ilişkisi, teklifi daha çok gelir potansiyeli demek.

Müşteriye Daha İyi Hizmet Vermek

TeamWork CRM ile müşterilerinize daha kaliteli bir hizmet verirsiniz, bu sayede müşterilerinizi elde tutabilir, iyi referanslarla da satışlarınızı artırırsınız.

Kurumsal Hafıza ile Daha İyi Hizmet

TeamWork CRM ile oluşturacağınız kurumsal hafıza sayesinde, müşterileriniz sizi aradığında, müşteri ile ilgili bilgilere çok hızlı bir şekilde erişerek gerekli hizmeti verebilirsiniz.

Örneğin, Müşteri iki yıl evvel aldığı bir ürünün parçasını sorduğunda, müşterinin sizden hangi ürünü aldığını birkaç tuş basımı ile bulabilirsiniz. Veya müşteri 3 ay evvel aldığı bir teklif revize edip göndermenizi istediğinde telefon görüşmeniz bitmeden revize teklifi hazırlayıp gönderebilirsiniz.

Müşteri Memnuniyet Aramaları ile memnun müşteriler

TeamWork CRM ile satış siparişleriniz teslim edildikten sonra yapacağınız müşteri memnuniyet aramalarını planlayabilir, gerçekleştirebilir ve sonuçlarını izleyebilirsiniz. Arama sonucunda memnun olmayan müşterilerle ilgilenerek memnuniyetlerini sağlayabilirsiniz.

Müşteri Talep ve Şikayetlerin Takibi

TeamWork CRM Müşteri Hizmetleri modülü ile satış sonra müşteri şikayet ve taleplerini düzenli bir şekilde takip ederek ve sonuçlandırarak müşterilerinize daha iyi bir hizmet seviyesi sağlayabilirsiniz.