Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
TeamWork K-Ofis CRM uygulaması, müşterileriniz ile ilk tanışmadan itibaren tüm ilişkilerinizi yönetmenize imkân sağlayan araçlar sunar.
Müşteri görüşme ve ziyaretleri, gelen-giden e-posta ve yazışmaları kaydedebilir, satış fırsatlarının takibini yapabilir, tekliflerinizi hazırlayabilir ve onaya gönderebilir, satış sipariş iş akışını yönetebilir, müşteri talep ve şikayetlerini sonuçlandırabilir ve tüm bu ilişkileri raporlayabilirsiniz.
TeamWork K-Ofis, müşteri ilişki kayıtları sayesinde müşteri ilişki sürecinin aksamadan devam etmesini sağlar. Kurumsal hafıza sayesinde işten ayrılan bir Müşteri Temsilcinizin müşterileri ile ilgili bilgileri şirketinizde kalır.
Teamwork K-Ofis ile satış personelinizin de faaliyetlerini ve performansını izleyebilirsiniz.
Müşteri görüşme ve ziyaretleri, gelen-giden e-posta ve yazışmaları kaydedebilir, satış fırsatlarının takibini yapabilir, tekliflerinizi hazırlayabilir ve onaya gönderebilir, satış sipariş iş akışını yönetebilir, müşteri talep ve şikayetlerini sonuçlandırabilir ve tüm bu ilişkileri raporlayabilirsiniz.
TeamWork K-Ofis, müşteri ilişki kayıtları sayesinde müşteri ilişki sürecinin aksamadan devam etmesini sağlar. Kurumsal hafıza sayesinde işten ayrılan bir Müşteri Temsilcinizin müşterileri ile ilgili bilgileri şirketinizde kalır.
Teamwork K-Ofis ile satış personelinizin de faaliyetlerini ve performansını izleyebilirsiniz.
CRM KAYITLARI
- Telefon Görüşmesi
- Ziyaret
- Faaliyet
- Bilgi Notu
- Talep / Şikâyet / Öneri
- Yazı / Belge
- Gelen – Giden E-Posta
- Satış Fırsatı
- Teklif
- Satış / Sözleşme
- Müşteri Memnuniyet Araması
- Planlı Aktiviteler (Müşteri Takip Planı)
Teklif Yönetimi
TeamWork K-Ofis hızlı ve verimli bir şekilde tekliflerinizi hazırlamanızı ve müşteriye iletmenizi sağlar. Tekliflerinizi hazırladıktan sonra onaya gönderebilir ve müşterinize mektup, faks veya e-mail ile iletebilirsiniz.
Bu tekliflere her an erişebilir, kolaylıkla revize teklifler hazırlayabilir, teklifleri satış / sözleşmelere çevirebilir, teklif sonuçlarını raporlayabilirsiniz.
Bütün bu olanakları web arayüzleriyle yapabilme imkânı sayesinde, müşteride toplantıdayken telefonunuzdan veya tabletinizden anında teklifler oluşturabilir ve kendileriyle paylaşabilirsiniz.
Bu tekliflere her an erişebilir, kolaylıkla revize teklifler hazırlayabilir, teklifleri satış / sözleşmelere çevirebilir, teklif sonuçlarını raporlayabilirsiniz.
Bütün bu olanakları web arayüzleriyle yapabilme imkânı sayesinde, müşteride toplantıdayken telefonunuzdan veya tabletinizden anında teklifler oluşturabilir ve kendileriyle paylaşabilirsiniz.
Satış Yönetimi ve İş Akışı
Teklifleriniz kabul edilince satış siparişlerinizi oluşturabilirsiniz. İş akış ve Onay sistemi sayesinde sipariş formlarını kağıtsız bir ofis ortamında e-mail ile şirket içinde dolaştırarak onayları ve işlemleri takip edebilirsiniz.
Müşteri Talep / Şikayet / Öneri Takibi
Başarılı bir CRM uygulamasının vazgeçilmez koşullardan biri de satış sonrasında kaliteli bir müşteri hizmetinin verilmesidir. TeamWork K-Ofis müşteri talep, şikayet ve önerilerini düzenli bir şekilde takip ederek ve sonuçlandırarak müşteri memnuniyetini sağlamanıza yardımcı olur.
Planlı Aktiviteler
K-Ofis müşterileriniz ile ilgili her türlü planlı aktivite yapmanıza imkan verir. Örneğin teklifinizden 2 gün, 1 hafta, 2 hafta sonra müşterinizi aramak için plan yapıp takibini yapabilirsiniz. Müşterilerinize düzenli keseceğiniz faturaları, belli aralıklarla müşterinizi aramayı veya ziyaret etmeyi kolayca planlı aktivite modülü ile takip edebilirsiniz.
İşinize Sağladığı Faydalar
- Fihrist sayesinde müşteri ve personellerin kayıtlarının tutulması
- Satış personelinizin motivasyonunu ve çalışma verimliliğini artırmak
- Kağıtsız Ofis ortamı
- Bilgi güvenliği
- Elektronik iş akışı ve onay ile zaman tasarrufu
- Etkin pazarlama aktiviteleri ile yeni müşteriler kazanmak
- Müşteri verimliliğini ve kalitesini artırmak (daha fazla satış)
- İş verimliliğini artırmak (Unutulan işlerden dolayı müşteri ve satış kaybına son)
- Firmanın kurumsal hafızasını (müşteri ilişkileri kayıtlarını) oluşturmak
- Müşteri memnuniyetinde artış