Gelen / Giden Evrak
Şirkete Gelen Evrak ve Faturaların kayıt altına alınması, ilgili departmanlara yönlendirilmesi ve iş akışının takip edilmesi, giden evrak ve yazıların hazırlanması, kaydedilmesi, onaya gönderilmesi ve gönderim işlemlerini kağıtsız ofis ortamında takip etmenize imkan sağlar.
Gelen Evrak
- Şirkete gelen evrak ve faturaların evrak kabul bölümünde taranması ve sisteme kaydedilmesi
- Dağıtım yapacak departmana e-mail ile gönderilmesi
- Dağıtım yapacak kişinin gelen evrak ile ilgili görevlendirme yapması
- Görevliye ve bilgi için seçilenlere e-mail ile iletilmesi
- Görevli kişinin evrak ile ilgili işlemleri yaptıktan sonra sonuç raporu oluşturması ve göndermesi
- Orijinal evrakın belirlenen departman yetkilisine teslim kaydı
- Şirkette çalışanlara gönderilen özel evrakların kaydedilmesi, kişinin bilgilendirilmesi ve teslim kaydı
Giden Evrak
- Şirketten gönderilecek resmi yazı, mektup vb. dokümanların hazırlanması
- Yazıyı imzalayacak ve onaylayacak kişilere onaya gönderilmesi
- Onaylar tamamlandıktan sonra yazının bastırılması ve teslimat bölümüne teslimi
- Muhatabına teslim edilen evrak ile ilgili teslim notunun kaydedilmesi.
Listeler
- Gönderen, gönderilen, yazar, onaylayıcı, görevli departman, yapılacak iş tip, konu ve tarih sıralı listeler
- Evrak kabul’de bekleyen evraklar
- Teslimat bekleyen evraklar