Yardım Masası & Teknik Servis
TeamWork K-Ofis, Teknik Servis departmanının tüm işlerini bilgisayarda takip ederek müşterilerinize kaliteli bir servis hizmeti vermenizi sağlar.
Müşterilerin arıza ve servis taleplerini, arızanın tespiti, teknisyenlerin görevlendirilmesi, arızanın giderilmesi, kullanılan parçaları kaydedilmesi, müşteriye cihazın teslimi gibi tüm aşamalarıyla takip edebilirsiniz.
Açık ve kapanmış servis formları ile ilgili çeşitli raporlar alabilirsiniz. Müşterilerdeki bakımınız altındaki cihazları takip edebilir, bu cihazlara periyodik bakımlar planlayabilir ve gerçekleştirebilirsiniz.
Müşteri bakım sözleşmelerini hazırlayabilir ve izleyebilirsiniz. Ayrıca, teknisyenlerinizin kullanacağı bir teknik bilgi arşivi oluşturabilirsiniz.
Müşterilerin arıza ve servis taleplerini, arızanın tespiti, teknisyenlerin görevlendirilmesi, arızanın giderilmesi, kullanılan parçaları kaydedilmesi, müşteriye cihazın teslimi gibi tüm aşamalarıyla takip edebilirsiniz.
Açık ve kapanmış servis formları ile ilgili çeşitli raporlar alabilirsiniz. Müşterilerdeki bakımınız altındaki cihazları takip edebilir, bu cihazlara periyodik bakımlar planlayabilir ve gerçekleştirebilirsiniz.
Müşteri bakım sözleşmelerini hazırlayabilir ve izleyebilirsiniz. Ayrıca, teknisyenlerinizin kullanacağı bir teknik bilgi arşivi oluşturabilirsiniz.
Servis Formları
- Servis merkezine gelen tüm talepler için bir servis formu kaydı girilir.
- Servis formunda detaylı bilgiler tutulur: - Müşteri bilgileri
- İşi yapan görevliler ve iş süreleri,
- Açılan her servis formu için ilgili müşteri temsilcisine e-posta gönderilir.
- Servis formu durumu statü kodlarıyla izlenir
- Servis merkezi yetkilisi her servis formu için görevlilere atama yapar. Atanan kişi e-posta ile bilgilendirilir.
- Müşteri bilgileri
- Cihaz bilgileri
- Cihazın sözleşme-garanti durumu
- Müşteri şikayeti, teknisyen tespiti, yapılan işler
Bakım Sözleşmeleri Takibi
- Bakım sözleşme teklifleri (fiyat teklifi ve sözleşme örneği) hazırlanır.
- Sözleşmeye dahil edilen cihaz bilgileri cihaz arşivine kaydedilir.
- Sözleşme altındaki cihazlar sigorta ettiriliyorsa sigorta bildirim formu hazırlanır.
- Sözleşmedeki cihazların müşteri yerinde kontrolü için “Makine Parkı” formu hazırlanır.
- Sözleşme bitiş tarihine göre alınan listelerle sözleşmelerin yenilenme zamanları takip edilir.
- Bakım sözleşme fatura kesilme tarihleri takip edilir.
- Sözleşme geliri raporları alınabilir